Michelle Dalhuisen

Content marketeer met een passie voor SEO

Hoe kan je ervoor zorgen dat jouw teksten gelezen worden? Hoe bereik je jouw doelgroep en hoe zorg je ervoor dat je de meest saaie tekst nog weet te verkopen op jouw platform? In een tijd waarin veel minder gelezen wordt en bijna iedereen de voorkeur heeft voor visuele content, kan jij met jouw tekst toch echt het verschil maken. Klinkt bijna te mooi om waar te zijn, of niet?

Mijn naam is Michelle Dalhuisen en als content marketeer verdiep ik mij graag in het optimaliseren van webteksten en SEO. Na een opleiding tot pedagogisch medewerker (lees: opvoedverantwoordelijke, activiteitenbegeleider en superheld in één) heb ik mezelf uitgedaagd in een geheel andere tak van sport en mag ik mijzelf tegenwoordig ook content marketeer noemen. Een overeenkomst tussen de kinderopvang en het werken als content marketeer;

“Je vraagt je continu af welke behoefte de doelgroep heeft en hoe je de, niet altijd even makkelijke, doelgroep zo goed mogelijk kunt bereiken.”

Als content marketeer houd ik mij dagelijks bezig met o.a. het optimaliseren van verschillende webshops door middel van de juiste teksten en werk ik regelmatig met tools als Google Search Console en SE Ranking. Ben je op zoek naar handige voorbeelden uit de praktijk en benieuwd naar de laatste trends in het vakgebied? Ik neem je graag mee in de wereld van copy en in mijn specialisatie op het gebied van zoekmachine optimalisatie, aangezien de concurrentie online groter is dan ooit.

Of je nu schrijft voor het bereiken van jouw doelgroep of zelfs voor het behalen van jouw conversiedoelen, met de juiste invalshoek en handige tips en tricks ga ik jou op weg helpen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *