Tim Douna.

on

Ik kan mij nog altijd goed herinneren dat toen ik jong was ik mijn ogen uit kon staren naar de grote billboards, logo’s op gebouwen of een leuke reclame op tv. Later is dit ontwikkeld naar een interesse over wat er eigenlijk achter deze brands zit en waarom sommige brands zo goed op je gevoel kunnen inspelen, want in onze digitale wereld ontkom je hier niet meer aan.

Mijn naam is Tim Douna (20 jaar) en ik zit in mijn derde jaar van de studie Creative Business. Deze studie geeft mij de kans om mijn interesse in brands en marketing verder te ontdekken en hier later mijn beroep van te maken. Ik voel mij bij deze studie volledig op mijn plek.

Op mijn stage in het tweede jaar heb ik de kans gekregen om mijzelf te ontwikkelen als content marketeer bij het bedrijf Bestsellers.nl. Naast het maken van content had ik een plan ontwikkelt waarin beschreven stond op wat voor manier Bestsellers zich moest uiten op social media om zo een zo sterk mogelijke merkidentiteit te creëren. Ik ben er zelf dan ook van overtuigt dat het van enorm belang is om een sterke merkidentiteit te hebben hoe groot je bedrijf ook is. Hoe mensen jouw merk namelijk zien bepaalt uiteindelijk of jouw bedrijf succesvol is.

Ben jij iemand die ook interesse heeft in branding? Of heb je een bedrijf en wil je meer kennis opdoen over branding? Dan zullen mijn artikelen misschien wel wat voor jou zijn, laten wij samen de wereld van branding ontdekken.

Nieuwsgierig geworden? Houd mijn publicaties in de gaten!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *