Mikki Konijn

In een wereld vol concurrentie en oververhitte markten, is het lastig om jouw merk eruit te laten springen. Wat onderscheidt jouw merk van andere soortgelijke merken en waarom zal de consument voor jouw merk moeten kiezen? Met een duidelijke visie op deze vragen kan jouw bedrijf door middel van juiste branding boven de overvolle markt uitspringen en een leidende marktpositie veroveren. Maar hoe maak je van dit mooie doel de realiteit? Daar help ik je graag bij!

Mijn naam is Mikki Konijn en als marketeer heb ik mij al voor vele merken ingezet om door middel van onder andere het ontwikkelen van social mediacampagnes, het schrijven van blogs en SEO-activiteiten hun naamsbekendheid te vergroten. Naast mijn vertrouwde vakgebied marketing, begin ik mij steeds meer te interesseren in branding. Van woorden als merkidentiteit, merkwaarden en leidende marktposities krijg ik het warm. 

In mijn werkveld kwam ik vaak in aanraking met eigenaren van start-ups die klaagden over het feit dat zij het lastig vonden om naamsbekendheid te verkrijgen in de beginfase van hun bedrijf. Zij vonden het lastig om eruit te springen tussen hun concurrenten. Ik rook een kans om deze barrière te doorbreken. Hier moest ik iets mee! Samen met vier andere ‘young-professionals’ heb ik een bedrijf opgericht genaamd Branding Babes. Geen gouden bergen beloven, maar het aanbieden van een eerlijke en oprechte strategie, passend voor ieder bedrijf. Branding Babes helpt start-ups om de basis van branding onder de knie te krijgen en biedt advies op maat. Ons doel? Iedere klant een leidende marktpositie helpen te veroveren. Met het op doen van een stukje nieuwe kennis na ieder project, hoop ik mij geleidelijk aan te ontwikkelen als branding manager.

Anyways, genoeg gekletst! Laten we deze woorden onderbouwen met daden. Als echte carrièretijger kan ik in ieder geval niet wachten wat de toekomst brengt!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *