Mandy Visser

Tegenwoordig is er online veel te vinden. Duizenden websites, van webshops tot platformen. Maar hoe zorg je er nou voor dat de personen die jouw site vinden een bepaalde actie verrichten die jij wil? Dit kan zijn iets bestellen, iets lezen of zich ergens voor inschrijven. Hier kan conversie optimalisatie bij helpen. 

Conversie bepaalt voor een groot deel hoe succesvol jouw marketingactie is. Want bezoekers vinden bijvoorbeeld wel jouw webshop, maar hoe zorg je er nou voor dat ze ook daadwerkelijk een bestelling plaatsen. Een goede conversie betekent dus dat een groot deel van de bezoekers van de site iets bestellen. Vind jij het ook interessant om erachter te komen hoe je dit nog beter kan doen? Lees dan vooral mijn artikelen! 

Wie ben ik? Mijn naam is Mandy Visser. Ik ben 22 jaar en ik woon in Leiden. Momenteel ben ik derdejaars Creative Business studente aan de Hogeschool van Amsterdam. Vorig jaar heb ik de specialisatie mediamarketing gedaan en dit jaar ben ik bezig met de specialisatie Digitale Mediastrategieën. Voor Emerce.nl schrijf ik artikelen over conversie optimalisatie. Tijdens mijn opleiding heb ik veel geleerd over conversie optimalisatie door verschillende vakken en heb ik er in de praktijk mee mogen werken tijdens mijn stage. Vanaf het begin vond ik dit proces erg interessant. 

Naast mijn opleiding heb ik een bijbaantje in een winkel op de broodafdeling, houd ik in het weekend van een drankje doen met vrienden en is mijn guilty pleasure het volgen van reality series zoals Temptation Island. 

Dit is eigenlijk wie ik ben én het onderwerp waar ik jullie graag meer over vertel. Ik sta altijd open voor vragen, opmerkingen en tips dus laat dit mij vooral weten. 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *