Joyce Pouw

“Als je interesse door een bepaald onderwerp gewekt is, graaf je door tot je weet wat je wil weten” 

Dit is een quote die hoort bij een schorpioen en waar ik mijzelf, als schorpioen zijnde, ook volledig in kan vinden. Mijn naam is Joyce Pouw. Als 22-jarige bevind ik mijzelf midden in alle ontwikkelingen rondom branding. Door vele ervaringen op het gebied van branding weet ik als geen ander hoe het wel en juist niet moet. Ik ben hier om jou daarin te adviseren en mijn eerdere en huidige kennis met jou te delen. 

In de tijd dat er meer onlineartikelen zijn te vinden dan fietsende mensen in Amsterdam, is het belangrijk om de hoofdzaken te kunnen onderscheiden van bijzaken. Als organisatie is het van essentieel belang dat jij jouw merk op de juiste manier promoot aan de buitenwereld. Zoiets doe je met een kraakheldere strategie. Waar moet ik beginnen? Hoe pak je zoiets aan? Hoe en welke stappen moet ik dan ondernemen? Vele vragen die waarschijnlijk in je hoofd opkomen en waar ik het antwoord op heb.

In mijn artikelen neem ik je op een overzichtelijke en bondige manier aan de hand mee. Samen doorlopen wij alle stappen die je moet zetten om uit te groeien tot een succesvol merk. Bij branding liggen mijn interesses dus ik ga door tot ik weet wat ik wil weten. Opgeven is geen optie, overal is wel een oplossing voor. Een sterk merk met een duidelijke identiteit is iets wat jij nodig hebt om op te vallen in deze concurrentie volle tijd. 

Wil jij meer weten over branding en alle tips en tricks daaromheen? 

Lees dan mijn artikelen hier

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *