Edith van den Broek

Om op te vallen op het internet moet je buiten je comfortzone durven denken. Maak je ideeën groot en laat klanten zien waarom ze voor jou moeten gaan. Als bedrijf moet je je blijven ontwikkelen, want ook jouw merk heeft een houdbaarheidslabel. Weet je niet meer hoe je verder kunt met jouw bedrijf? Ik help jou graag bij het zetten van de eerste stappen op het gebied van personal branding en strategische marketing.

Weten met wat voor strateeg je te maken hebt? Dat snap ik! Ik ben Edith van den Broek, 23 jaar oud en zit in mijn derde jaar van de studie Creative Business. Binnen deze studie heb ik mij extra verdiept in tekstschrijven en digitale media. Ik houd ervan om mijn creatieve geest haar gang te laten gaan en daarmee de tofste creaties te bedenken, te creëren en uiteraard ook te posten. 

Tijdens mijn stage bij de regionale krant ben ik vanuit diverse invalshoeken gaan schrijven. Soms wat meer gericht op de lezer en soms juist gericht op het bedrijf met een goede pakkende tekst. Reclame hoeft helemaal niet saai te zijn. Soms zijn de juiste woorden bij elkaar voegen in combinatie met een prachtig plaatje al voldoende om jouw bedrijf naar een ander level te brengen.

Social media is dé manier om jezelf te profileren en gezien te worden. Ook jouw bedrijf kan doormiddel van de juiste content online opvallen. Hoe start je daarmee? Wat moet je doen om in de spotlight te staan anno 2021? En wat totaal niet? Ik help jou graag bij het maken van een doordacht plan voor jouw bedrijf en de social media daarvan. Denk maar niet dat ik jou vergeet, want ook gaan we samen kijken naar wat jij nog kunt leren op het gebied van branding. In mijn artikelen op micwatching leer ik jou de kneepjes van het vak! Zo kan ook jij groeien op het gebied van personal branding.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *