Allegra van den Boog

Wanneer je aan de Starbucks denkt denk je wellicht aan gezelligheid, snelle service en goeie koffie. Dit is echter niet de aanname die je bij elke koffietent direct zou maken. De reden hiervoor is een ijzersterke branding strategie die consistent wordt doorgevoerd in elk filiaal. Maar hoe creëer je nou net zo een branding voor jouw eigen merk?

Online branding en offline branding zijn twee totaal verschillende werelden maar vullen elkaar aan als aardbeien met slagroom. Ze zijn minstens even belangrijk. Het gevoel dat jouw merk bij de consument opwekt is alles bepalend, wordt jouw merk een succes of niet?

Ik ben Allegra van den Boog en sinds ik klein ben heb ik al een passie voor branding. Het begon allemaal bij het restaurant van mijn ouders waar ik enorm kritisch keek naar het interieur en de inrichting. Ik keek naar de manier waarop de klanten de beste ervaring konden hebben. Toen leek het nog alsof ik een echte horecaondernemer in hart en nieren zou zijn maar het tegendeel wees zich uit toen ik mij steeds meer in de wereld van branding begon te verdiepen. Tijdens mijn opleiding Creative Business heb ik mezelf kunnen ontwikkelen tot een échte branding professional en ik ben er klaar voor om meer mensen te inspireren!

In mijn tijd als auteur voor Frankwatching zal ik je meenemen in de wereld van branding. Ik zal de ins en outs met je doornemen. Wees maar niet bang als je nog niet bekend bent met alle vaktermen want ik zal je alles haarfijn uitleggen zodat jouw merk binnenkort onmisbaar wordt.

Ben je benieuwd geworden?

Houd dan mijn artikelen in de gaten!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *