Kim Kamminga

‘I’m gonna make him an offer he can’t refuse’, zei de acteur Marlon Brandon in The Godfather. Een wereldse uitspraak. Een uitspraak waarvan je zou willen dat het van jou was. Wie weet kan dit ook. Branding is tegenwoordig niet meer weg te denken uit het bedrijfsleven. Het onderscheidt je, het maakt je, het siert je of het kraakt je. Denk groots en out-of-the-box. Word je eigen persoonlijkheid. Én wie weet, op een dag, zal jij ook zo iets moois kunnen bieden wat niet af te slaan is.

Waar jij later ook zult werken, je kunt er niet meer omheen. Iets nieuws op de markt brengen? Ho maar. ‘Mijn idee is toch niet innovatief genoeg’, hoor ik je al denken. Dat kan maar zo, maar hoe zijn al die duizenden, wel niet miljoenen bedrijven dan ook zo succesvol geworden? Je voelt hem vast al aankomen, branding it is. De merkbeleving is voor de consument vele malen belangrijker dan jouw product of dienst. 

Mijn naam is Kim Kamminga en ik ben derdejaarsstudent van de opleiding Creative Business aan de Hogeschool van Amsterdam. Vorig jaar heb ik de specialisatie Media Marketing gevolgd en met plezier afgerond. De specialisatie die ik nu volg, Digitale Media Strategieën, sluit goed aan op de specialisatie Media Marketing. Ik ben erg geïnteresseerd in de manieren waarop je consumenten naar jouw merk kan lokken en hoe jij deze aandacht vervolgens vasthoudt. Ik hoop jullie door middel van mijn blogs te enthousiasmeren om actief aan de slag te gaan met branding en het vooral te zien als iets leuks. Al overtuigd om meer te willen weten over branding? Lees dan zeker mijn andere artikelen op MICWatching.nl! 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *