Jasper de Wit

Innovatie is voor mij de constante uitdaging om te zoeken naar het nieuwe. Risico’s durven nemen, creativiteit loslaten en processen efficiënter maken. Als werknemer bij een webshop ben je daar iedere dag mee bezig om de concurrentie voor te blijven. Dat maakt iedere dag een uitdaging.

Wandelend door de Jaarbeurs in Utrecht tijdens de Webwinkel Vakdagen realiseer ik mij dat er nog enorm veel mogelijk is op het gebied van innovatie binnen de webshopbranche. Van chatbots tot aan programma’s met de nieuwste toepassingen voor het versnellen van het logistieke proces.

Immers heb ik daar mijn marketingliefde gevonden, namelijk e-mailmarketing. Copernica, de organisatie die ons van de e-mailmarketingsoftware voorziet, heeft mij op de beurs laten inzien dat het een vak apart is. Het opzetten en bedenken van campagnes is heerlijk tijdverdrijf. Zeker wanneer na de analyse blijkt dat de resultaten winstgevend zijn en je jezelf een schouderklopje mag geven.

Ik ben Jasper de Wit en als specialist e-mailmarketing wil ik jou meenemen in deze bijzondere tak van sport. Uiteraard zal je niet alleen overspoeld worden met artikelen over dit onderwerp, maar lees je verder over de nieuwste innovaties binnen de wereld van marketing. Hier moet je denken aan tips over het gebruik van Social Media, huidige trends op het gebied van marketing of onderwerpen als Big Data en Search Engine Optimization. Het komt allemaal aan bod!

Ben je nieuwsgierig? Alle artikelen zullen verschijnen op MICwatching.nl, dus houdt de website in de gaten! En laat jouw mening of tip achter in de reacties.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *