Reiswebsites met dat reisbureau-gevoel van vroeger. Hoe kan behavioral design hierbij helpen?

Reisbureaus. Je zou het bijna vergeten, maar ze zijn er nog. Ondanks het gemak van de online toerismebranche van deze tijd, verlangen veel mensen naar dat gevoel van vroeger. Bezoekers van grote organisaties als ‘Booking.com’ beginnen zich steeds meer te ergeren aan de explosie van behavioral designtechnieken op deze websites. De extreme hoeveelheid aan termen als ‘nog maar twee kamers over!’ en ‘uw data zijn populair’ hebben vooral veel frustratie én minder ‘excitement’ tot gevolg. Waar is dat persoonlijke en vertrouwde gevoel van een vakantie boeken gebleven?

Nadelig voor reiswebsitebezoekers, maar een grote kans voor jou. Het kán namelijk anders. En wel door middel van diezelfde behavioral designtechnieken. 

Hoe je deze behavioral designtechnieken als beginnende reiswebsite inzet op de juiste manier, is te lezen in deze whitepaper. 

http://micwatching.nl/wp-content/uploads/2019/12/MS303_MyrtheGroenendaal_Whitepaper-.pdf

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *