Neuromarketing; Hoe beïnvloed je het gedrag van je online bezoeker?

Inspelen op het onderbewuste brein?

Marketeers kunnen met neuromarketing het klantgedrag in kaart brengen. Dit is de perfecte toevoeging om een website te optimaliseren. Het onderzoek brengt onbewuste acties in kaart. Neurowetenschappers maken gebruik van de technieken FMRI, EGG, facial coding en eye tracking. Het aankoopproces meten ze objectief. De marketeer past de content of website aan op basis van de resultaten.

Waarom is neuromarketing een belangrijke toevoeging?

Mensen denken 95% van de tijd irrationeel na en het brein maakt wel 35.000 beslissingen op een dag. Door de neurowetenschappelijke onderzoeken kan een marketeer op deze beslissingen inspelen, zodat de bezoeker onbewust sneller een aankopen zal doen.

Wil je meer weten over de technieken van neuromarketing en wat jij kunt doen om jouw online bezoeker te beïnvloeden? Meer informatie in de whitepaper hieronder.

Bron afbeelding: https://www.freepik.com/

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *