Een hogere conversie met het gebruik van Cialdini en tóch een exclusief merk blijven

De principes van Cialdini kennen we allemaal. Niet alleen de grote modeketens van tegenwoordig maken zowel online als offline gebruik van deze beïnvloedingsstrategieën, maar ook steeds meer alleenstaande webshops zetten principes als ‘schaarste’ en ‘sociale bewijskracht’ effectief in. Het is daarom zonde om uw webshop achter te laten blijven op die van de anderen. 

In deze whitepaper, bestemd voor eigenaars en eigenaresse van exclusieve webshops, staat het toepassen van Cialdini op uw eigen webshop centraal. Hoe komen de principes van Cialdini niet goedkoop over? En welke principes zijn handig om in te zetten, om zo de conversie te verhogen? Naast deze onderwerpen, wordt ook besproken hoe design in combinatie met Cialdini goed samen kan gaan. Er wordt bijvoorbeeld gekeken naar welk lettertype past bij welke principe van Cialdini. 

Nieuwsgierig geworden? Klik hieronder op de link om de whitepaper te lezen.

http://micwatching.nl/whitepaper_tessavanzadelhoff_ms303d_opdracht2/

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *