Felicia Rajnoch

on

Na heel wat jaren Media, Informatie en Communicatie te hebben gestudeerd kan ik mezelf eindelijk een media-expert noemen. Als junior marketingspecialist bij een premium food merk heb ik veel te maken met social media. Mijn kennis over social media is in de afgelopen jaren flink gegroeid en een grote bijdrage hieraan zijn mijn stages geweest.

Mijn naam is Felicia Rajnoch, ik ben een 24-jarige student uit Haarlem die hopelijk dit schooljaar (eindelijk) haar diploma zal ontvangen. In mijn jaren als media student heb ik naast interessante colleges en inspirerende projecten twee uitdagende stages gelopen waar ik veel heb mogen leren over het inzetten van social media voor een bedrijf.

Wat mij vooral duidelijk is geworden tijdens mijn stages is dat social media een krachtig instrument is dat breed inzetbaar is om de doelgroep te bereiken. Voor Fashionchick, mijn tweede stageplek, heb ik met behulp van Pinterest een beeldbank opgebouwd wat inzetbaar is geweest voor o.a. hun Instagram waar zij een bereik op hebben van ruim 100.000 volgers. Hierbij lette ik niet alleen of de doelgroep het leuk en interessant zou vinden, maar ook of de esthetiek paste bij het geheel van Fashionchick’s Instagram.

In mijn artikelen voor Micwatching.nl zal ik het hebben over hoe social media inzetbaar is voor (startende) bedrijven. Wat is interessante content voor op Instagram en hoe kan Snapchat het best worden ingezet? Dit zijn vraagstukken die voorbij kunnen komen. Nieuwsgierig geworden naar de antwoorden hierop? Volg mijn artikelen dan op dit platform of volg mij op Instagram of Linked-in.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *