Amanda Belle

Je loopt tussen de festivalgangers door. Je kijkt op en ziet dat mensen gratis Mentos krijgen. Bij kraampjes worden merchandise van het drankmerk Bacardi verkocht. Wanneer je naar de uitgang loopt, zie je karren staan waar blikjes Lipton Ice Tea worden uitgedeeld. Kortom: op events kom je overal producten van bekende merken tegen.

Evenementen en festivals worden steeds vaker ingezet als een onderdeel van de marketing- en communicatiemix. Bovendien denken bedrijven beter na over de boodschap die ze als merk willen overdragen. Ze zien in dat live-communicatie ideaal is voor hun merk. Eventmarketing staat nog aan het begin van een stralende carrière en is het voor jou een must om hier meer over te weten. Met mijn artikelen wil ik merkbedrijven en events meer toelichten over dit onderwerp. Daarnaast wil ik ze adviezen geven over hoe zij het best hun producten aan de man kunnen brengen met eventmarketing. Ook wil ik ze adviezen geven over hoe je een succesvol evenement creëert.

Mijn naam is Amanda Belle, een 23-jarige MIC-student met een passie voor events en marketing. Na de specialisatie Mediamarketing in jaar 2 wist ik dat ik later iets met marketing wil doen. Het maken van een begroting en balans doe ik met plezier. Nu zit ik in jaar 3 en doe ik de specialisatie Digitale mediastrategieën. Naast mijn studie, bezoek ik regelmatig events en festivals samen met mijn beste vriendinnen. Iedere zomer ga ik naar Festivals By the Creek en Vunzige Deuntjes. Daarnaast ben ik erg fan van foodfestival Lepeltje Lepeltje, Rollende Keukens en Tong Tong Fair. Ook ga ik jaarlijks naar de Huishoudbeurs samen met mijn moeder. Met de opgestoken informatie wil ik graag met jou mijn kennis en ervaringen delen.

Op MICwatching kun je van mij artikelen verwachten omtrent eventmarketing en technieken die jouw event of merk tot een succes wordt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *