Ghislaine Engel

In de huidige wereld waar Social Media zo’n prominente rol speelt in de samenleving, schieten ook influencers als paddenstoelen uit de grond. Waar iedereen tegenwoordig een poging doet om de ideale instagram feed te creëren, zitten er voor bedrijven ook wel degelijk veel positieve mogelijkheden aan het werken met zogenoemde influencers. Mits je natuurlijk de juiste personen voor je bedrijf of merk selecteert..

Mijn naam is Ghislaine Engel, 23 jaar uit Amsterdam. Momenteel studeer ik Media, Informatie, Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam, waar ik momenteel mijn derde jaar volg. Na vorig jaar de specialisatie Mediamarketing te hebben gevolgd, verdiep ik mij nu in het bredere spectrum: Digitale Mediastrategieën. Met vakken als onder andere Social Media Marketing sluit dit goed aan bij mijn werkzaamheden en interesses.

Naast mijn studie ben ik ook al bijna 2 jaar trotse eigenaresse van mijn eigen kledinglabel en webshop: SHIAH Fashion. Ik ben dit label begonnen via Instagram, en in het groeien van mijn bedrijfje hebben ook influencers een rol gespeeld. Door mijn eigen ervaringen en de extra kennis die ik opdoe tijdens mijn opleiding, wil ik merken en bedrijven helpen de juiste personen te vinden die bij hen passen. Dit om zo succesvol gebruik te kunnen maken van dé micro- en macro influencers van deze tijd.

Dus zie jij ook door de bomen het bos niet meer in de wereld van influencers? Of zou jij gewoon wat meer willen weten hoe je ze kunt inzetten voor jouw eigen merk of bedrijf? Hou dan zeker mijn artikelen in de gaten! Ik zal dan proberen om je zo goed mogelijk antwoord te geven op dergelijke vraagstukken.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *