Chelsey Meijners

Anna Nooshin, Enzo Knol, Monica Geuze en NikkiTutorials. Grote namen waar bedrijven dolgraag mee willen samenwerken. Maar wist je dat je als bedrijf of merk zijnde anno 2018 beter kunt gaan inzetten op de kleinere spelers, de micro- en nano-influencers?

Mijn naam is Chelsey Meijners , 22 jaar en ik kom uit Alkmaar. Momenteel studeer ik Media, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Naast mijn eigen blog, schrijf ik artikelen voor Studentmind en nu ook voor MICwatching. Je kunt vast wel raden dat ik van schrijven hou. Naast bloggen werk ik op de marketing & communicatie afdeling van KOKS Group, hier heb ik vorig jaar stage gelopen. Daarnaast ben ik op regelmatige basis te vinden bij een concert, sta ik wel eens in de sportschool en ben ik graag op de hoogte van alle social media en digitale media trends.

Vorig jaar heb ik de specialisatie Digitale Media gevolgd. Tijdens deze specialisatie heb ik onder andere veel geleerd over SEO, bloggen en contentmarketing. Omdat ik voor mijn eigen blog regelmatig samenwerk met bedrijven, ben ik erg geïnteresseerd in influencer-marketing en de ontwikkelingen op dit gebied.

Instagram is absoluut één van mijn favoriete social media kanalen. Omdat ik zelf erg actief ben op dit platform, zag ik een duidelijke verschuiving van macro- naar micro- en nano-influencers. Daarom wil ik graag de micro- en nano-influencers onder de aandacht brengen, omdat deze influencers (naar mijn mening) meer voor jouw bedrijf of merk kunnen betekenen. Heb ik je nieuwsgierig gemaakt? Schroom niet en lees vooral mijn artikelen!

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s