Dewi Sijtsema

We leven steeds meer in een beeldcultuur en daar speelt Instagram perfect op in. Daarnaast zijn ze constant aan het innoveren om relevant en trending te blijven voor zowel hun gebruikers als bedrijven. Denk aan de poll, optie om een afbeelding te vergroten, stories, Instagram shopping en de nieuwste update IGTV (Instagram TV).

Mijn naam is Dewi Sijtsema, studente aan de opleiding Media, Informatie en Communicatie aan de HvA. Momenteel zit ik in mijn derde jaar en doe ik de specialisatie Digitale Mediastrategieën. Tijdens mijn studie heb ik al veel geleerd over de kracht van verschillende mediakanalen en hoe je dit als bedrijf op een effectieve manier kunt inzetten. Deze kennis heb ik tijdens mijn stage bij Solar Initiative in de praktijk toe kunnen passen. Hier heb ik de verantwoordelijkheid gekregen om socialmediakanalen te beheren door het creëren van passende content, zoals geschreven artikelen en het filmen en editen van video’s.

De beïnvloeding via social media, en dan in het specifiek Instagram, heeft mij altijd erg geïntrigeerd.

Met mijn artikel en infographic zal ik jullie daarom meenemen in de wereld van Instagrams nieuwste update, IGTV. Wat is het nu precies? Waarom is het relevant voor jou als bedrijf? En niet geheel onbelangrijk, wat zijn de do’s en don’ts?

Ben jij nieuwsgierig geworden, bekijk dan mijn artikelen op MICwatching.com.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s