Maurice Roethof

Vraag je mij om te kiezen tussen een Apple en Samsung smartphone, dan is de keus voor mij in een milliseconde gemaakt. Ik hoef er eigenlijk niet over na te denken. Waarom? Apple is niet per se veel beter dan Samsung. In tegenstelling, een Samsung Galaxy gaat niet onder voor een iPhone. Het is het gevoel dat ik bij het merk heb. En precies naar dat gevoel zijn marketeers tegenwoordig op zoek.

Ik ben Maurice Roethof. Digital entrepreneur, kosmopoliet, maar vooral dromer. Naast dat ik de studie Media, Informatie en Communicatie volg, ben ik medeoprichter van een lifestyle blog, organiseer ik feesten in Amsterdam en kies ik ervoor om in mijn vrije tijd bij Apple te werken.

In het dagelijks leven kom ik vaak in aanraking met uitingen van experience marketing. Ofwel van andere merken, of ik ben er zelf mee bezig voor mijn bedrijf. Ook tijdens stages zag ik het belang van een goede marketingstrategie in. Want in deze westerse wereld, waarin bijna niks schaars is en een euro meer of minder vaak niet uitmaakt, geven we onze voorkeur het liefst aan het merk dat ons een fijn gevoel geeft.

Precies daarover schrijf ik op MICWatching artikelen. Zo lees je in mijn eerste artikel welke merken heer en meester zijn op het gebied van experience marketing, geef ik je in een video tien tips voor een goede campagnestrategie en lees je in het derde artikel wat er na de campagne moet gebeuren.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s