Klantvalidatie met behulp van landingspagina’s moeilijk?

Niet met deze How To. In vijf minuten leg ik je uit hoe je een landingspagina bouwt die de gebruiker aanzet tot actie. Leer vanachter je laptop je doelgroep weer wat beter kennen.

Advertenties

2 reacties Voeg uw reactie toe

  1. Is dit ook bruikbaar als je bedrijf al langer bestaat?

    Like

  2. daniquelandstra schreef:

    Hi Romée,
    Bedankt voor je vraag. Ja deze methode is absoluut bruikbaar voor bedrijven die al langer bestaan. Bijvoorbeeld voor het testen van de ‘tone of voice’ van je bedrijf. Dit kun je doen door over 1 onderwerp twee landingspagina’s te maken die tot dezelfde actie aanzetten. Je zou de een actiematig kunnen schrijven (Wees er snel bij) en de andere op service (Wij helpen je graag). Zo kun je testen welke manier van communiceren past bij de doelgroep van jouw bedrijf.
    Ik hoop dat je wat hebt aan mijn antwoord.
    Groetjes,
    Danique

    Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

Verbinden met %s