Dana Brouwer

Welkom op MICwatching! Mijn naam is Dana en “as we speak” zit ik in het derde jaar van de deeltijd- opleiding Media, Informatie en Communicatie. Een weloverwogen keuze, gezien mijn ambitie om een succesvolle webshop te beginnen in de bruidsmode. Samen met medestudente Ashley Kuiper, wil ik het in 2018 waar gaan maken.

Als studente, maar ook als allround webshopmedewerker ben ik inmiddels een stuk wijzer geworden over het reilen en zeilen van een webshop. Van online marketing tot nieuwsbrieven opmaken, van klantenservice tot productinvoer. Ik doe van alles wat en ik neem je dan ook graag mee, vanuit mijn oogpunt én die van de consument, in de wereld van online shoppen.

Wij houden van online shoppen, dat is niks nieuws. Als we dan die wollige onesie op de deurmat krijgen, trekken we hem meteen aan en gaan we op de bank nog even verder shoppen. Dat is de digitalisering van aankopen doen. Hoe beleven we tegenwoordig “een dagje shoppen” op het internet, hoe krijgen de bedrijven ons zover een online aankoop te doen en wat zijn de gevolgen voor de detailhandel?

De focus in mijn artikelen zal vooral liggen op een nieuwe micro-trend, namelijk het online aankopen van bruidsmode artikelen. Een “once in a lifetime” aankoop waar vaak veel emotie bij komt kijken, kan nu binnen een paar klikken voorbij zijn…

Benieuwd naar de ontwikkelingen van mijn bedrijf? Houd dan whattowed.com in de gaten.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s