Hoe ga je om met negatieve recensies

negatieve-recen_24823062_fa87e979cc0d82d4f4cd0e85127d92ed89cc3e35.png

Advertenties

6 reacties Voeg uw reactie toe

  1. Ruben schreef:

    Interessante infographic. Zijn er maar twee typen personen waar je alle negatieve reacties onder kan scharen?

    Liked by 1 persoon

    1. Jannieke Mollers schreef:

      Hi Ruben,

      Dat is een leuke vraag! Ik zou zeggen van wel. Natuurlijk heb je heel veel typen personen, maar het grote verschil is dat de ene persoon nog wel goede bedoelingen heeft bij een recensie en de andere persoon niet. Daar is geen middenweg in. Herken jij dit ook?

      Groetjes,
      Jannieke

      Like

  2. Kirsten Bodegraven schreef:

    Erg nuttig, zo’n triageschema. Ga ik zeker inzetten!

    Liked by 1 persoon

    1. Jannieke Mollers schreef:

      Leuk om te horen Kirsten!

      Like

  3. Aukeline van Dorp schreef:

    Hi Jannieke,

    Handige infographic! Ik ben zelf werkzaam bij een eten-bestelsite en ik weet zeker dat restaurants hier echt wat aan hebben. Vind je het goed dat ik dit artikel aan onze B2B-afdeling laat zien?

    Ik hoor het graag. Alvast bedankt!

    Groetjes.
    Aukeline

    Liked by 1 persoon

  4. Jannieke Mollers schreef:

    Hi Aukeline,

    Wat leuk om te horen! Natuurlijk mag dat. Ik hoor heel graag hoe zij het ontvangen:)

    Groet,
    Jannieke

    Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s