Over de auteur

“On the internet all girls are men, and all kids are undercover FBI agents”

Dit is één van de “rules of the internet,” dit was bekend voordat het internet toegankelijk was voor iedereen, voordat oma en opa een Facebook account hadden. Iedereen wist dat door de anonimiteit van het internet je niemand kon geloven. Toch vergaren bedrijven petabytes aan data over ons via het internet, en baseren zij daar veel van hun marketingstrategieën op. Niemand is eerlijk, maar wordt daar rekening mee gehouden? En wat voor invloed heeft dat?

 

Op dit soort vraagstukken probeer ik, Robin Barendsen, het antwoord te vinden om die vervolgens te delen met de lezers van MICwatching.nl. Ik zit in mijn derde jaar van mijn Media, Informatie en Communicatie opleiding, waar ik de specialisatie Digitale Mediastrategieën volg. Voor mijn studentencarrière aan de Hogeschool van Amsterdam heb ik meer dan zes jaar ervaring in de ICT en psychologiewereld, dus met de interactie tussen mens en machines heb ik veel te maken gehad.

 

Met een theoretische basis in marketing en media, en een praktische kennis van technologie en psychologie verleg ik graag mijn aandacht naar het denken van de digitale consumers en marketeers. Met boeken zoals “7 habits of highly effective people” en “The Personal MBA” in de boekenkast kan ik me goed verplaatsen in de mindspace van een bedrijf, en bekijk ik problemen en aandachtspunten vanuit meerdere perspectieven.

 

Blijf mijn MICWatching profiel in de gaten houden voor een analytische kijk naar trends in psychologie en digital marketing.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s