Ilse Bloemendal

Wat er achter de schermen gebeurd, zie je niet op film. Maar achter de schermen gebeurt er veel meer dan je denkt. Zo ook achter de filters op sociale media. Deze achterzijde ga ik voor jullie belichten. 

Wat je ziet is namelijk niet altijd wat je krijgt. Dat vind ik zo interessant aan social media. Alleen de ‘perfecte’ content wordt geplaatst. Maar er is nog zo veel meer dan deze content. En deze achterzijde is vaak nog wel belangrijker dan wat je daadwerkelijk voor je neus krijgt. Ik vind daarom dat deze ‘achterzijde’ belicht moet worden. Met deze visie focus ik mij op MICwatching.nl influencers. Influencers zijn interessant, mooi en invloedrijk. En daarmee zijn ze onmisbaar in de hedendaagse marketing. Daarom neem ik je mee voor een andere kijk op deze soort van marketing; namelijk ‘influencer marketing’. Als mediastudente ben ik namelijk goed op de hoogte van alle trends en ontwikkelingen in de digitale media. En elke dag wordt het voor mij duidelijker dat je als bedrijf gewoon niet meer om influencer marketing heen kan.

Mijn naam is Ilse Bloemendal en ik ben momenteel redacteur bij een regionale krant. Naast schrijven, praat ik ook graag en daarom presenteer ik regelmatig op beurzen of voor online content. Ik koos voor de studie Media Informatie Communicatie (MIC) omdat ik al jong interesse had voor de media; ik stond zowel voor als achter de camera. Nu wil ik mijn focus meer leggen op achter de camera, vandaar mijn studiekeuze.

presenteren

Nieuwsgierig? Voeg mij dan toe op LinkedIn, Facebook of Instagram!

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s