Renato Coellar Orellana

Augmented reality (AR) sluipt steeds meer ons dagelijks leven in. Dagelijks zijn mensen over de hele wereld bezig met het maken van gekke foto’s en filmpjes met een hondensnuit of kattenoogjes. Dit doen ze door middel van de app Snapchat. Snapchat plaatst een virtuele filter over het beeld van de realiteit in de palm van je hand. Gek hoe zo’n klein apparaatje zoveel mogelijkheden biedt.
Mijn naam is Renato Coellar Orellana en ik ben mediaconsument én -producent. Ik ben van jongs af aan altijd geïnteresseerd geweest in de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van technologie. Een samensmelting van de virtuele wereld en de fysieke wereld komt eraan en ik ben er benieuwd naar wat het ons gaat bieden.

Als bedrijf heeft het ook veel nu om in te spelen op de groeiende populariteit van AR-applicaties en ik wil hier verder op in gaan. Ik ga in twee artikelen verder in op de succesfactoren van de digitale marketingcampagnes die gebruik maken van AR. Welke toepassingen zijn nu al succesvol geweest en hoe hebben ze dat voor elkaar gekregen? Om echt inzicht te krijgen in wat de technologie nu is moet je ook een kijkje nemen in het verleden van AR. Als je begrijpt waar iets vandaan komt kan je beter voorspellen waar het in de toekomst naar toe gaat. Door deze twee onderwerpen te behandelen in mijn artikelen hoop ik dat jij beter op de hoogte bent van AR en wat je ermee kan doen. Bedankt voor het lezen van de introductie en veel leesplezier!

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s