Noah Langer

Ik ben geboren in het jaar 1996 en behoor dus tot de: digital natives of te wel generatie Z. Ik had al vroeg een voorliefde voor media en ik was niet weg te slaan bij de tv en de videorecorder, waar ik naar mijn geliefde Disney films keek. Daarnaast vond ik het als klein kind geweldig om op pad te gaan met die ‘enorme’ videocamera, van mijn vader (zo één waar je nog bandjes in moet doen). Tot grote frustratie van mijn vader omdat het bandje vol zat met mijn ‘prachtige’ creaties.

Nu kijk ik geen films meer via de televisie en mijn oude vriend de videorecorder heeft plaats moeten maken voor de streamingswebsite Netflix, waar ik mijn guilty pleasure; Gossip Girl bekijk. Daarnaast ga ik ook niet meer op pad met mijn vaders enorm videocamera maar heb ik 24/7 mijn smartphone op zak en film ik zo veel als ik zelf wil. Ook is mijn voorliefde voor Disney films verdwenen en heeft deze plaats moeten maken voor: fashion en social-media. Via social-media volg ik veel influencers en lees ik veel artikelen over de nieuwste digitale media trends, zodat ik dit uiteindelijk kan toepassen in de praktijk.

Omdat mijn generatie in de startblokken staat om zijn intrede te maken in de ‘’volwassenwereld’’ en sommige bedrijven qua marketingactiviteiten hier nog niet op zijn ingespeeld wil ik tijdens het schrijven voor MIC-watching mij graag bezighouden met dit onderwerp. Hoe kan je als bedrijf het best generatie-Z bereiken? en wat zijn de do’s en don’ts? Ik weet namelijk als deelgenote van generatie Z als geen ander hoe je het best deze generatie kunt bereiken.

Zo dan ben ik nu toe gekomen aan het volgende onderwerp: mij zelf even kort voorstellen. Mijn naam is Noah Langer en ik studeer Media, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Omdat mijn hart bij digitale media ligt was het voor mij vanzelfsprekend om in het derde jaar voor de specialisatie Digitale Media Strategieën te kiezen, waar ik mij tijdens mijn specialisatie nog verder in wil gaan ontwikkelen.

Nieuwsgierig naar mij als student? Check dan mijn Instagram en LinkedIn.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s