Nina Sturm

on

Mijn naam is Nina Sturm (22) en ik studeer op dit moment al drie jaar aan de Hogeschool van Amsterdam, waar ik de studie Media, Informatie en Communicatie (MIC) volg. Na de specialisatie Digitale Media in de tweede, ben ik in mijn derde jaar de specialisatie Digitale Mediastrategieën gaan volgen.

Voor ik aan deze studie begon heb ik vierjarige MBO opleiding gevolgd, namelijk de de studie Facilitair Leidinggevende. Je zal wel denken: “Hoe kom je er dan bij om iets in de media te gaan doen?”. Van jongs af aan heb ik een passie voor fotograferen, sinds de aanschaf van mijn eerste digitale camera ben ik alles wat mij interesseerde gaan vastleggen. Nu ik mijn digitale camera heb ingeruild voor een spiegelreflex ben ik steeds serieuzer er mee bezig en plaats ik mijn fotografie op mijn Instagram account.

Doordat ik vaak op Instagram zit kom ik hier veel influencers tegen. Ik volg een aantal van hun, omdat hun manier van werken en fotograferen mij inspireert. Als ik door mijn Instagram tijdlijn scrol, zie ik tussen mijn berichten veel gesponsorde posts, dit is iets wat mij erg nieuwsgierig maakt. Want hoe komt zo een gesponsorde deal tot stand? Is dit voor bedrijven de nieuwe reclame vorm van reclame maken voor hun producten? En waarop baseren de influencers of de deal die hun wordt aangeboden bij hun past? Dit zijn allemaal vragen dit ik me afvraag en die ik uit wil gaan zoeken. Mijn bevindingen kan je binnenkort lezen hier op MICwatching. Stay tuned!

Wil je meer over mij te weten komen? Volg mij dan op LinkedIn en Instagram.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s