Lennard van Garderen

 

Mijn naam is Lennard van Garderen en ik focus mij op de laatste trends en ontwikkelingen rondom het gebied van online marketing. Ik richt mij hierbij vooral op conversieoptimalisatie, big data en het generen van meer online traffic. Dit doe ik door middel van analysetechnieken en verschillende soorten onderzoekmethodes, zoals diepte-interviews, usability testing, eye tracking en A/B testing en analyses in Google Analytics. Hieruit haal ik conclusies die ik omzet naar creatieve oplossingen voor meer bezoekers of om de conversie te verhogen. Door data te gebruiken en te analyseren in combinatie met een creatieve oplossing kan ik de klant op maat bedienen.

Ik schrijf vooral over het optimaliseren van websites die het doel hebben om een conversie te behalen zoals bijvoorbeeld een fysieke aankoop. Ik geef tips om de conversie te verhogen, schrijf over de laatste ontwikkelingen rondom het optimalisatieproces en geef voorbeelden van websites die verschillende technieken toepassen. Dit zijn best practices die verschillende creatieve technieken gebruiken om meer traffic te generen.

Ik heb hierin ervaring opgedaan tijdens mijn opleiding Media, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Tijdens de opleiding heb ik mij gespecialiseerd op digitale media strategieën en heb ik de minor Online management gevolgd. Tijdens mijn specialisatie digitale media strategieën heb ik geleerd hoe ik efficiënt een strategie kan opzetten voor een digitale media campagne. Tijdens de specialisatie heb ik dit in de praktijk toegepast voor Booking.com.  Na de specialisatie heb ik mij gespecialiseerd op conversie optimalisatie tijdens mijn minor Online management. Hier heb ik geleerd hoe ik verschillende technieken toepas om de conversie op een website te verhogen. Dit heb ik toegepast bij twee bekende webshops. Hiervoor heb ik deze webshops geanalyseerd en een  online advies aangeleverd.

Ik schrijf hier met veel plezier over op MICwatching.nl en wil jullie zoveel mogelijk informeren over de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van conversie optimalisatie.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit /  Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit /  Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit /  Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit /  Bijwerken )

w

Verbinden met %s