Karlijn Bekke

Heeft u weleens geadverteerd via social media? Zo ja; zag u hier direct resultaat van terug? Veel midden-klein bedrijven zijn wat sceptisch op het gebied van adverteren via social media. Het is voor velen een grijs gebied en een stap te hoog als het gaat om het sponsoren van berichten. Vaak ziet u niet direct het return on investment, terwijl de impact van het adverteren veel hoger is dan wat je er direct voor terug ziet.

Mijn naam is Karlijn Bekke en ik ben begin 2017 gestart met een creative company. Mijn doel is bedrijven te helpen met hun ‘online visitekaartje’. Dit doe ik door het verhaal van bedrijven te vertalen naar professioneel online content. Ik neem hiermee de totale online communicatie voor mkb’ers uithanden. Het is interessant om te weten wat er gebeurt bij de doelgroep na het zien van een post. U ziet de feiten, de statistieken maar niet de onbewuste effecten en beïnvloedingen. Dat er weinig likes zijn gegeven voor die ene post, wil niet zeggen dat de boodschap niet is overgekomen.

Er zijn bedrijven die me vragen: ‘Allemaal leuk en interessant, maar wat krijg ik er direct voor terug?’. Daarom ga ik me verdiepen in de indirecte en onbewuste effecten en beïnvloedingen van het adverteren via social media. Omdat social media een breed begrip is heb ik gekozen om dit af te bakenen naar het adverteren via Facebook, een groot medium waarin veel soorten doelgroepen bereikt kunnen worden.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s