Thomas Bouwens

on

Is iedereen daadwerkelijk ready voor het grove geweld van de verschillende sociale platformen? Beinvloeden de hedendaagse algoritmes niet onze point of view op gebeurtenissen? Hebben wij onze selectieve perceptie nog wel in de hand? Wanneer je niet het nieuws volgt ben je ‘uninformed’, terwijl je ‘misinformed’ bent als je wél alles op de voet volgt. Perfectly said mister Denzel Washington.

Op dit soort vraagstukken probeert Thomas Bouwens (23) antwoord te vinden om vervolgens te delen met consumers van MICWatching.nl. As we speak, wordt het derde studiejaar van MIC voltooid. Het tweede jaar stond centraal voor Media Marketing, waar het huidige jaar Digitale Mediastrategieën de klok slaat. Tijdens het thema Media Marketing heeft Thomas een leerzame stage afgerond bij e-commerce specialist Jaagers in Nijmegen. Naast het opstellen van een marketing- en contentstrategie, kwamen allerlei andere vakgebieden aan bod. Zo behoorde content creatie (artikelen schrijven), website optimalisatie (beoordelen van prototypes) en visuele marketing (fotografie) ook tot zijn takenpakket.

Ondanks deze theoretische basis verlegt hij graag zijn aandacht naar het denken van consumers. Marketingboeken als ‘Brandwashed’ hebben hem zodanig geïnspireerd dat het (onder)bewust zijnde van de mens als main activity wordt beschouwd. ‘Diversity Marketing’ is dan ook de gelijknamige minor die zorgt voor de broodnodige verdieping. Door middel van ‘Jip en Janneke-taal’ zal Thomas dit, soms iets te zweverige, onderwerp aan het licht brengen. Voor de dosis oppervlakkigheid, zullen er ook verschillende artikelen omtrent social media platformen en digitale marketing ontwikkelingen te lezen zijn op zijn profiel.

Blijf zijn MICWatching profiel in de gaten houden voor verschillende artikelen of bezoek zijn INSTAGRAM of FACEBOOK voor een beeld van de guy himself.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s