Jodie Deuss

Jodie Deuss (24) is Social Media Engagement Professional bij The Webcare Company en derdejaars student aan de Hogeschool van Amsterdam waar ze wordt opgeleid tot media professional. Afgelopen jaar heeft zij de specialisatie Mediamarketing gevolgd en is nu bezig met haar volgende specialisatie; Digitale Mediastrategieën. Hierbij gaat haar interesse voornamelijk uit naar Social Media Marketing.

De studie die ze volgt sluit dan ook goed aan bij haar huidige baan bij The Webcare Company. Als Engagement Professional is ze verantwoordelijk voor het monitoren en aangaan van online interacties om feedback(vragen, opmerking en klachten) van consumenten of andere stakeholders, te signaleren en te behandelen. Dit doet ze voor grote merken als Sanoma en Nationale Nederlanden. In de afgelopen jaren heeft ze ook ervaring opgedaan als online marketing medewerker bij WE Fashion en Glamour magazine. Op MIC Watching zal zij trends, tips and tricks delen over het inzetten van Social Media Marketing.

Bekijk hier mijn Linkedin

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s