Dave Laaper

Dave Laaper is een vierdejaars student Media, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Tijdens zijn studie is hij op zoek gegaan naar het overlappingsveld van traditie versus vernieuwing aan de hand van diverse specialisaties. In zijn tweede studiejaar koos hij voor de specialisatie Tekstschrijven en zocht hij de traditionele waardes van contentcreatie op. Met zijn derdejaars specialisatie Digitale Mediastrategieën gaf hij een moderne verdieping aan zijn kennis. Nu, in het vierde jaar van zijn studie hoopt hij zijn twee specialisaties samen te voegen in het culturele werkveld waar hij op zoek gaat naar de juiste afweging tussen digitalisering en traditionalisme. Dave ziet zichzelf als schakelpunt tussen deze twee verschillende opvattingen.
In zijn artikelen op MICwatching  gaat Dave dieper in op het gebruik van social media marketing in de culturele sector en analyseert hij ook de verschuiving van traditionele naar moderne kanalen.Verder schrijft hij ook over het fenomeen ‘the Fear Of Missing Out’ (FOMO).
Ben jij geïnteresseerd hoe Dave invulling geeft aan dit overlappingsveld van traditie versus vernieuwing? Lees dan dit artikel over de do’s en don’ts van musea op social media en dit artikel over de inzet van moderne kanalen voor culturele instellingen.
Wil je weten of je lijdt aan het ‘the Fear Of Missing Out’-virus lees dan dit artikel van Dave of kijk dit filmpje waarin de kenmerken van FOMO worden geanalyseerd.

Wil je meer weten over Dave’s werkervaringen, neem dan een kijkje op zijn Linkedin-pagina.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s