4 tips voor een succesvolle online supermarkt

In mijn andere artikelen (5 learnings over online boodschappen doen en consumentengedrag millennials beïnvloedt supermarkt) heb je o.a. kunnen lezen welke marktontwikkelingen zich anno 2016 afspelen en hoe de consument daarover denkt.

In onderstaande video hebben we de vier belangrijkste tips op een rijtje gezet, die je als supermarktondernemer echt niet kunt overslaan.

Met deze vier tips en alle informatie uit de andere artikelen ben je helemaal up-to-date over de laatste trends en ontwikkelingen op het gebied van online boodschappen doen.

Durf te experimenteren en kijk goed hoe de consument daarop reageert. Alleen al door je consument te begrijpen kom je een heel eind.

Succes en ik ben zeer benieuwd hoe deze tips in de praktijk worden ervaren.

Advertenties

3 reacties Voeg uw reactie toe

  1. karinkuilboer schreef:

    Hoi Jacqueline, goed dat je een compleet pakket aan informatie hebt gemaakt met je drie artikelen. Ik kan me goed vinden in je tips voor de online supermarkt hoewel ik me afvraag waarom je alleen op mobiel zou willen concentreren. Een 100% vers garantie zou zeker mensen overhalen om online te bestellen. Ik ben benieuwd hoe de ontwikkelingen op het gebied van de dagelijkse boodschappen in de komende 20 jaar zal evolueren. Leuke animatie trouwens.

    Liked by 1 persoon

    1. Jacqueline schreef:

      Hoi Karin, bedankt voor je reactie! Ik denk dat het in de toekomst ook zeker mogelijk blijft om vanachter een computer te bestellen. Ik denk wel dat mobiel echt de toekomst is, omdat je niet afhankelijk bent van tijd en plaats. Je kunt dus op ieder moment, waar je ook bent een bestelling plaatsen. Daarnaast werkt het bestelproces via een app erg eenvoudig en heb je de mogelijkheid om pushnotificaties te ontvangen, bijvoorbeeld wanneer de bezorger jouw boodschappen zal afleveren. Ik hoop hiermee je vraag te hebben beantwoordt.

      Like

  2. karinkuilboer schreef:

    Hoi Jacqueline, jawel helemaal duidelijk. Ik denk alleen dat veel mensen tijdens hun werk ook wel eens wat zullen bestellen. Pushberichten zet ik eigenlijk altijd zo snel mogelijk uit. Omdat je tegenwoordig toch al je gegevens moet invullen als je ergens voor aanmeld, zou je alsnog een bericht kunnen sturen. Ik dat is dan zeker mijn eigen voorkeur waar ik over spreek.

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s