Video: Radio – lean mean data-machine?

Ruben Coelho interviewt radio DJ Patrick over data en social

Radio is een oud, traditioneel massamedium en stamt uit de tijd van voor de televisie. Toch blijft radio relevant. Hoe gaan radiostations – specifiek die geen miljoenen te besteden hebben aan software – om met data en social media om relevant te blijven?

Ruben Coelho sprak met radio DJ Patrick van Wild Hitradio en KX Radio over hoe hij bij z’n middelgrote radiostations omgaat met data en social media. Een inleiding in radiosoftware met o.a.:

  • Muziekplanning;
  • Items plannen en vormgeven en;
  • Direct delen op social media.

 

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s