Renée

Renée is een ambitieuze young professional die zich geen marketingtrend laat ontglippen. Ze omschrijft zichzelf als een hardwerkende en vastberaden studente met altijd een duidelijk doel voor ogen. Een van haar doelen is om via haar platform MICwatching andere young professionals op de hoogte te brengen van de laatste marketingtrends in de online wereld. Dit doet ze door de kennis van experts en young professionals te combineren.

Vanaf het moment dat ze voor de opleiding Media Informatie Communicatie koos, groeide haar interesse voor marketing. In de research die zij verricht staat de gebruiker centraal, want je gedragen als de gebruiker is de key tot succes. Klinkt logisch, maar hier wordt toch nog te vaak aan voorbij gegaan constateert Renée. Door haar veelzijdige werkervaring heeft ze een diverse kijk op de marketingbranche. Haar meest leerzame werkervaring heeft ze opgedaan bij Talpa Producties. Door de jaren heen heeft ze zich in het bijzonder gericht op marketing met de doelgroep millennials. Ze hoopt met haar content op het MICwatching platform niet alleen young professionals, maar ook experts te inspireren.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s