Naomi Zwaan

Mijn naam is Naomi Zwaan. Ik ben negentien jaar oud en geboren en getogen in Den Haag. Al sinds mijn tienerjaren ben ik niet bij teksten weg te slaan. Verhalen schrijven, daar ligt mijn passie.

Momenteel volg ik de opleiding Media, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Tijdens deze opleiding heb ik ontdekt dat mijn passie niet alleen bij het geschreven woord ligt. Ook video spreekt mij enorm aan. Tijdens mijn stage bij de website Bellesqa hielp ik met het produceren van verschillende vlogs. Deze vlogs hadden maar één doel; de naamsbekendheid van de website vergroten. Met deze ervaring in mijn zak heb ik veel onderzoek gedaan naar het inzetten van vlogs voor bedrijven.

Momenteel volg ik de specialisatie Digitale Mediastrategieën waarin ik mij nog meer verdiep in de trends van de digitale wereld. En dan vooral in één van de grootste digitale trends op dit moment: vloggen. Op MICwatching.nl combineer ik mijn liefde voor schrijven en video door te schrijven over vloggen voor bedrijven. Want waarom moet je als ondernemer denken aan een vlogstrategie? En wat vormt de basis voor een sterke zakelijke vlog? Hoe zorg je ervoor dat klanten jouw video daadwerkelijk afkijken? Dankzij mijn eigen ervaringen en opgedane kennis kan ik als geen ander antwoord geven op deze vragen.

Wil je meer weten? Bekijk mijn LinkedIn.

Advertenties

5 reacties Voeg uw reactie toe

  1. Suzanne Groenenberg schreef:

    Zelf heb ik niet erg veel verstand van vlogs, maar ik denk inderdaad wel dat het ideaal inzetbaar is voor bedrijven. Zeker omdat het een digitale trend is. Ik ben daarom erg benieuwd naar je artikelen!

    Liked by 1 persoon

  2. Anja van Wijk schreef:

    Interessant! Ik ben benieuwd naar je artikelen. Wanneer komen ze online?

    Liked by 1 persoon

    1. naomizwaan97 schreef:

      Hallo Anja! Volgende week zet ik mijn artikelen online.

      Like

  3. Wat een interessant onderwerp Naomi! Vlogs van bijvoorbeeld online fashionmagazines zoals Bellesqa doen het vast erg goed, maar ook voor zakelijkere bedrijven zijn vlogs denk ik heel effectief, toch? Ik ben erg benieuwd naar je artikelen!

    Liked by 1 persoon

    1. naomizwaan97 schreef:

      Hoi Vera! Vlogs zijn zeker effectief voor veel verschillende bedrijven. Om welke soort onderneming het ook gaat, het belangrijkste is dat je onderwerpen behandeld in je vlog die passen bij de behoefte van de klant. In mijn artikelen zal ik wat dieper in gaan op de kracht van het vloggen.

      Like

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s