Waar moet je op letten bij het inzetten van een social influencer?

In een paar jaar tijd is influencer marketing booming geworden. Influencers op social media kunnen je merk enorme online zichtbaarheid geven, vooral wanneer zij daadwerkelijk achter je product of dienst staan. Maar hoe pak je dat aan, het succesvol inzetten van een social influencer? In dit artikel geef ik de vier belangrijkste succesfactoren grafisch weer in een infographic.

influencer-mark_17229364_61718a6d51fde8c705348404917f35077cb8967b

Hopelijk is het voor jou duidelijk waar je op moet letten bij het inzetten van een influencer. Heb jij zelf nog succesfactoren die niet mogen missen in dit plaatje? Of heb je vragen over dit artikel? Reageer dan hieronder!

 

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s