Lisa van der Laan

Met de komst van social media is de consument blind voor advertenties en doof voor reclames. Dit zet mij als ontwikkelend mediaprofessional aan het denken: welke vorm van marketing heeft wél invloed op mijn koopgedrag? Zonder twijfel is dit influencer marketing. In mijn artikelen zal influencer marketing dan ook de hoofdrol spelen.

Mijn naam is Lisa van der Laan, een 20-jarige studente Commerciële Economie op de Hogeschool van Amsterdam. Momenteel volg ik mijn minor Digitale Mediastrategieën bij de opleiding Media, Informatie & Communicatie. Mijn interesse ligt in het onderzoeken van de mogelijkheden van social media marketing. In mijn vrije tijd shop ik graag en word hierbij beïnvloed door menig social influencers. Graag deel ik mijn kennis over deze vorm van marketing met jullie op dit platform.

Ben je benieuwd naar mijn artikelen? Blijf mij volgen op MICwatching.nl en mis niks! Ook nieuwsgierig naar de influencers die ik volg? Neem een kijkje op mijn Instagram!

 

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s