Luna Bus

IMG_0799_1

 

Kan jij je herinneren wanneer je voor het laatst berichten van een bedrijf hebt gedeeld op een socialmediakanaal om iets te winnen? Een reis of een product? Of waarom Starbucks elke keer je naam verkeerd spelt?

Bedrijven zetten graag sociale media in om naamsbekendheid te creëren. Consumenten delen graag hun ervaringen op sociale media.

Tegenwoordig is sociale media niet meer weg te denken uit het bedrijfsleven. Consumenten worden ingezet om op socialmediakanalen hun naamsbekendheid te verspreiden.
Maar welk kanaal is nou het best voor jouw merk? Welk kanaal kan jij het best inzetten voor het verspreiden van jouw evenement?

Als media, informatie en communicatie student aan de Hogeschool van Amsterdam verdiep ik mij in de digitale mediawereld.

Ik geef advies aan bedrijven naar hoe zij consumenten het beste kunnen inzetten bij hun campagne of naamsbekendheid.

Als jonge socialmediagebruiker stort ik mij in de snelgroeiende mediawereld waarin we nu leven.

Sociale media kan je bedrijf laten bloeien maar ook heel veel schade aanbrengen.  Daarom weet ik dat het belangrijk is om een strategie en een planning te hebben.

Elk bedrijf heeft andere doelen en doelgroepen, dit betekent dus ook steeds een andere aanpak. Door onderzoek en ervaring in mijn vakgebied weet ik de juiste kanalen en aanpak te vinden voor elk product.

 

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s