Kirsten Bodegraven

Vaak worden bij organisaties van hogerhand kant-en-klare oplossingen aangekocht. Bijvoorbeeld in de vorm van softwarepakketten, websites, intranetten, apps of andere mediaproducten. En nog voor veel geld ook. Er wordt in dit geval totaal geen rekening gehouden met de doelgroep, maar deze wordt wel geacht ermee te gaan werken. Dit leidt tot weerstand en frustraties bij de medewerkers: de oplossingen voldoen niet aan hun wensen en behoeften of het is een crime om ermee te werken. Herken jij dit in jouw organisatie? Design Thinking is de oplossing!

Design Thinking
Kirsten Bodegraven (’89) deelt graag haar kennis en ervaring met het ontwerpen van mediaproducten aan de hand van Design Thinking. Zij is groot voorstander van het centraal stellen van de doelgroep en hen bij het ontwerpproces te betrekken. Alleen zo kun je een mediaproduct opleveren dat aan de wensen en behoeften van de doelgroep voldoet en hun ‘probleem’ echt oplost.

Meer weten over Kirsten?
Voeg haar gerust toe op LinkedIn-pagina.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s