Jill Paat

Net als Rupsje Nooitgenoeg, heeft Jill Paat (24) altijd honger – in de breedste zin van het woord. Want volgens Jill raak je van voedsel voor de ziel nu eenmaal nooit uitgegeten. Zo duikt ze met haar diploma Grafische Vormgeving graag in de wereld van branding en design, maar houdt ze zich tijdens haar huidige studie Media, Informatie & Communicatie juist bezig met digitale mediastrategieën en schrijven. En in haar vrije tijd? Dan bivakkeert ze het liefst in een goed restaurant om die andere honger te stillen.

Woonachtig in de hoofdstad van de nieuwe restaurantconcepten en pop-up cafés, schrijft Jill op MICwatching.nl artikelen over de impact van social media op restaurants. Hoe houd je als horeca-guppie je hoofd boven water in een zee vol concurrenten? Op welke manieren kan social media effectief ingezet worden voor de naamsbekendheid? En welk type content doet de consument nu echt watertanden? Dankzij haar eigen ervaringen binnen de reclame én de horeca, kan Jill als geen ander antwoord geven op deze – en soortgelijke – vragen.

Niet genoeg? Volg Jill op Instagram en LinkedIn en blijf op de hoogte.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s