Stefanie de Boer

Stefanie de Boer (24) is Social Media Agent bij KLM, een van de voorlopers op het gebied van Social Media. Daarnaast heeft ze zich tijdens de Olympische Spelen in Rio de Janeiro ingezet als Community Manager voor Heineken en het Holland Heineken House. Daarvoor was ze werkzaam bij online marketing bureau Maxed-On als online marketeer.

Stefanie’s passie ligt bij Social Media, om deze reden is ze in 2014 gestart met de deeltijd studie Media, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Door deze studie kan ze zich verder ontwikkelen in de online marketing branche, voornamelijk op het gebied van Social Media, content creatie en data-driven marketing.

Stefanie houdt van inspirerende cases, mooie succesvolle praktijkvoorbeelden en de nieuwste trends op het gebied van Social Media. Ze is gek op netwerken en brainstormen over uitdagingen, dus als je met haar in contact wil komen vindt ze dat helemaal leuk!

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s