Ted-talk: Red Bulls extreme sponsoring

Red Bulls extreme sponsoring. Red Bull, de grootste speler in het segment van de energiedranken. We kennen het merk niet alleen van het drankje dat je vleugels geeft, maar ook vanwege de extreem goede marketingstrategie van het bedrijf. Wat doet zij zo goed? Ik vertel het jullie in mijn Ted-talk.

 

 

Bronnen:

Fast Co-Create

Digital Economics

LBL.nl

 

You Can Leave Your Hat On

 

Mijn naam is Roos Bähr (20) en ik ben derdejaars student Media, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam. Momenteel ben ik bezig met de specialisatie Digitale Mediastrategieën.

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s