Het gevaar van Adblockers

Op iedere blog zie je wel advertenties voorbij komen. De ene nog groter en vervelender dan de ander. Er is een makkelijke manier om dit te omzeilen. Je kunt namelijk gebruik maken van een Adblocker. Steeds meer mensen doen dit, maar beseffen niet wat de gevolgen hiervan kunnen zijn. Betekent het veelvuldig gebruiken van Adblockers het einde van de digitale media? In deze TED-Talk geef ik mijn mening over Adblockers.

Wat is jouw mening hierover? Laat het me weten in de reacties.

Bronnen:
Iphoned
Beautylab 
Emarketingblog 

Bron foto:
Connectedcontent 


Over de auteur: 

Lisa Noya (21) studeert Media, Informatie en Communicatie aan de HvA. Na haar specialisatie Tekstschrijven is ze nu begonnen aan de specialisatie Digitale Mediastrategieën. Hierdoor schrijft ze regelmatig artikelen voor Micwatching. Wil je nog meer lezen? Klik dan hier.

 

 

Advertenties

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s