Kevin Kloosterman

Had Edward A. Murphy vandaag de dag geleefd, dan was zijn befaamde quote misschien wel de boeken ingegaan als “Anything that can go digital, will go digital.” Door de coronacrisis is de digitalisering van het dagelijks leven nog meer in een stroomversnelling geraakt dan ooit te voren. We werken online, shoppen online en worden steeds afhankelijker van social media voor onze sociale contacten. Ook ik zelf moet toegeven dat ik steeds beter word in het wegswipen van mijn wekelijkse melding over screentime…

Maar zoals bij iedere grote verandering liggen er ook kansen voor hen die meebewegen. De mogelijkheden voor effectieve marketing zijn in dit digitale tijdperk bijna grenzeloos. Ook jouw doelgroep haalt dagelijks dat kleine schermpje tevoorschijn. Daarnaast is het bereiken van de juiste persoon op social media is als het kiezen van een boek uit de bibliotheek: je hoeft alleen even te weten waar je moet zoeken. Deze overvloed aan mogelijkheden leidt er echter voor veel bedrijven toe dat ze door de bomen het bos niet meer zien. 

Misschien heb je zelf wel eens geprobeerd een Facebook campagne op te zetten. Enkel om er vervolgens achter te komen dat je niet wist waar je nou moest kijken. Hoeveel budget is er nodig, wie wil je bereiken en wat wil je ze nou eigenlijk laten zien? Zelfs wanneer je een groot aantal mensen naar je site hebt weten te leiden vraag je je af waarom dit niet heeft geleid tot conversie.

Geen zorgen! Digitale marketing hoeft helemaal niet moeilijk te zijn. Mijn naam is Kevin Kloosterman en ik zal je navigeren door dit nog altijd groeiende vakgebied. Dankzij mijn periode bij NRC Live en huidige functie als digital marketeer heb ik me kunnen specialiseren op digital advertising en social media. Google Ads, Amazon Ads, Facebook, Instagram, you name it! Van sterke hashtags tot een goed uitgedragen merkidentiteit en van winstgevende advertentiecampagnes tot manipulerende neuromarketing, ik neem je er graag in mee. Net zo lang tot ook jij optimaal gebruik maakt van de mogelijkheden.

Één reactie Voeg uw reactie toe

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *