Laura Mulder

Netflix, Apple en Zara. Bedrijven met een superstrak design, die een absoluut professionele uitstraling hebben. Design wordt een steeds groter onderdeel in de marketingwereld. Als je terugdenkt aan de allereerste versies van websites kunnen we ons niet meer voorstellen dat dat ook ooit het design was van grote merken. Oftewel: designtrends zijn noodzakelijk voor je merk en gaan razend snel. Belangrijk om na te denken over hoe jij met design jouw merk wil uitdragen naar je klanten en hoe je wil overkomen.

Design is voor marketing een heel belangrijk onderdeel. Het bepaalt voor een deel hoe jouw klanten tegenover je merk staan, en het kan zelfs klanten verleiden om tot conversie over te gaan. Met een goed design heb je meteen een professionele uitstraling en zullen in elke fase van de marketingfunnel je conversies hoger zijn.

Ik ben Laura, 20 jaar en al vanaf mijn eerste les Photoshop tijdens mijn opleiding in de media heb ik veel interesse gehad in design. In mijn stage en later werk bij een Video on Demand platform heb ik gemerkt hoe belangrijk het is om een goed en logisch design te hebben zodat je kijkers precies weten waar ze aan toe zijn en makkelijk jouw bedrijfsdoelen kunt verhogen!

Nieuwsgierig geworden? Houd dan de blog van MICwatching goed in de gaten!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *