Daimy van de Groep

Als communicatieprofessional ben ik steeds meer geïnteresseerd geraakt in branding. Elke dag heb je er als persoon mee te maken. Je kleding, interieur, schoenen, auto’s, devices, accessoires, eten & drinken, huidverzorging en ga zo maar door, zeggen wie jij bent of wat jij als persoon wil uitdragen. Maar waarom kies jij voor een merk en waarom juist dat ene merk? Dit heeft alles te maken met de branding van een merk; de waarden van een bedrijf en wat zij uitstralen past bij jou als persoon. De reden dat je van het merk hebt gekocht zal daar onbewust of bewust uit blijken.

Na verschillende ervaringen op te doen in de communicatiewereld kom ik er steeds meer achter hoe belangrijk communicatie in het werkleven is. Zowel intern als extern is communicatie key voor je bedrijf. Hoe houd je de medewerkers op de hoogte en laat je ze één voelen met het bedrijf? Stralen zij dit ook uit en willen zij dit ook? Hoe wil je je als bedrijf naar buiten dragen en hoe promoot je je bedrijf? Hoe zorg je ervoor dat een klant jouw bedrijf kiest? Waarmee kun je je als bedrijf onderscheiden en hoe bereik je de klant? Als communicatie-professional weet ik hier antwoord op te geven en een ondersteuning te zijn voor toekomstige werkgevers.

Ik ben Daimy van de Groep, 21 jaar en wonend in het prachtige Bunschoten-Spakenburg. Nu op weg mij te kenmerken als communicatie-professional. Een bijzondere, unieke en vooral leerzame ervaring in mijn leven.

Na het uitvoeren van twee leerzame stages & specialisaties op verschillende gebieden, kan ik wel zeggen dat ik de afgelopen jaren verschillende kennis op heb mogen doen. Mijn horizon is steeds breder geworden, doordat ik mijzelf heb mogen profileren in de reclame/communicatiewereld als in de mediawereld.  Een concept ontwikkelen en het branden van een merk, dat is waar ik mij de afgelopen jaren mee bezig heb gehouden. Vanuit deze ervaringen wil ik mijn kennis & opvattingen met anderen delen. Dit om van waarde te zijn in de communicatiewereld en mij als communicatieprofessional te blijven ontwikkelen.


Meer weten over de branding van een bedrijf? Houd mijn artikelen in de gaten!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *