Sterre Lucas

Vertrouwen en inspiratie. Twee aspecten die merken van nu met zich meedragen. Geen eenzijdige communicatie maar contact met de consument. Door de komst van social media en de influencer wereld is het voor bedrijven belangrijk om zich op een creatieve en sociale manier te positioneren. Maar hoe doe je dat als bedrijf, hoe boks je op tegen alle influencers? Hoe zorg je ervoor dat jij gezien wordt in een wereld vol creatievelingen en marketeers?

Ik ben Sterre, 22 jaar oud en een gedreven, creatieve en sociale derdejaars Creative Business student. Al zo lang ik mij kan herinneren ben ik altijd bezig geweest met marketing en dan met name op het gebied van mode. Onder andere door mijn vorige opleiding modemanagement en mijn stage bij Coebergh PR is mijn passie vergoot. Op mijn huidige opleiding Creative Business heb ik de specialisatie mediamarketing afgerond en volg ik op dit moment de specialisatie digitale mediastrategieën, waar ik veel leer over innovatie en technologieën die ik in het dagelijks leven bij bedrijven weer tegenkom.

Als millennial ben ik in een snel veranderende wereld opgegroeid, zowel met als zonder social media. En kan ik zeggen dat ik veel van de digitale ontwikkelingen bewust heb meegekregen. Hoe bedrijven hierop in kunnen spelen en hoe je zelf als bedrijf een ‘social brand’ wordt vertel ik je graag in mijn artikelen.

Ben jij nieuw op het gebied van social branding en wil jij als starter van een merk of bedrijf goed de markt binnen ‘knallen’? Dan heb je dan wat aan mijn artikelen!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *