Anneloes de Wit

Apple, Coca-Cola en Mercedes allemaal ijzersterke merken die we allemaal kennen mede dankzij hun slimme branding. Met branding geef je een merk een identiteit en beslis je hoe je gezien wilt worden door je klanten. Welke boodschap wil je overbrengen en hoe ga je dit aanpakken? Welk gevoel wil jij naar je klant overbrengen en wat wil je dat ze over jouw merk onthouden? Belangrijke dingen om over na te denken voordat je begint en je kunt het vaak maar een keer goed doen.

Branding is voor marketing een belangrijk onderdeel in bedrijven. Het bepaald de klantbeleving die jouw klanten bij jouw merk hebben. Branden doe je met verschillende onderdelen en heeft niet alleen te maken met een sterk merknaam of logo, er schuilt namelijk nog veel meer achter.

Ik ben Anneloes, 21 jaar en heb altijd al veel interesse gehad in branding. Ik vind het enorm interessant hoe merken hun branding verzorgen en welke invloeden dit heeft op hun klanten. Ik ben hier altijd enorm nieuwsgierig naar geweest. Tijdens mijn opleiding heb ik mij hierin verdiept en is mijn kennis op dit gebied flink uitgebreid.

Wil jij nou graag weten hoe jij je bedrijf een boost kan geven op het gebied van branding? In mijn artikelen zal ik meer gaan schrijven over branding en wat van mijn tips met jullie delen. Denk aan: Welke onderdelen vallen onder branding en hoe kun je zelf nu al dingen veranderen om je branding te verbeteren.

Nieuwsgierig geworden? Houd dan de blog van MICwatching goed in de gaten!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *