Een hogere conversie door het toepassen van behavorial design technieken op webshops zoals OU. Boutique Stories

Met de beïnvloedingsprincipes van Cialdini kun je ervoor zorgen dat klanten sneller een aankoop doen. Met enkele aanpassingen kun je jouw webshop bezoekers verleiden. Welke webshop eigenaar of eigenaresse wilt dat nou niet? In veel gevallen verlaat een webshop bezoeker de website zonder een aankoop te hebben gedaan. Hoe komt dit en hoe kun je deze bounce voorkomen?

In onderstaande whitepaper worden de beïnvloedingsprincipes van Cialdini en het B.J. Fogg model besproken en toegepast op de website van OU. Boutique Stories. Het doel bij het toepassen van deze principes is om meer conversie op je webshop te behalen. En daarom is deze whitepaper niet alleen interessant voor de CEO van OU., maar ook voor andere webshop CEO’S en Websitemakers. Wil jij nou ook meer conversie behalen op je webshop? Lees dan snel verder!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *