Je bezoekers stap-voor-stap verleiden tot conversie

Zó zet je commitment en consistentie in op je webshop

Het doen van online aankopen is eind 2019 niet meer weg te denken uit ons bestedingspatroon. Veel website doen er alles aan zo veel mogelijk bezoekers te krijgen en hopen zo hun conversiedoelen te bereiken. Maar in de wereld van de steeds groter wordende concurrentie is het hebben van veel bezoekers niet meer genoeg. De bezoeker moet ook daadwerkelijk verleid worden om over te gaan tot conversie.

Als je het over verleiden hebt, dan heb je het over  Robert Cialdini. Hij onderzocht 6 (+1) principes over het stap-voor-stap verleiden van je bezoeker. 

In deze whitepaper heb ik het over het principe commitment en consistentie. Wat houdt het principe in en hoe zet je dit in op je webshop? Ik laat veel concrete voorbeelden zien die handvaten bieden om zelf met commitment en consistentie op je webshop aan de slag te gaan. 

Download hier de whitepaper 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *